تولیدکنندگان کاغذ سنگی

تولیدکنندگان کاغذ سنگی

اولین گردهمایی تولیدکنندگان کاغذ سنگی و مصنوعی کشور در روز سه شنبه مورخه 1401/06/29 به همت شرکت آذرخش صنعت پویا پارس در مرکز همایش های سالن برج میلاد تشکیل گردید.

در این جلسه جناب آقای دکتر افتخاری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آذرخش صنعت پویا پارس در خصوص ضرورت های تشکیل انجمن مواردی را مطرح نمودند.

با توجه به عدم وجود استاندارد ملی در خصوص کاغذ سنگی تشکیل کمیته ای از تولیدکنندگان برای انجام این مهم را ضروری دانستند.

همچنین با توجه به نوپا بودن این صنعت در کشور اعلام نمودند که مجموعه ای از متخصصان در شرکت آذرخش صنعت پویا پارس گرد هم آمده اند و آمادگی لازم را جهت ارائه انواع خدمات مربوط به ماشین آلات کاغذ سنگی، فرآیند و تکنولوژی تولید، فرمولاسیون، بازاریابی و فروش محصولات را دارند.

در این جلسه نمایندگان شرکت های: آذرخش صنعت پویا پارس، آذرخش آدلی ایرانیان، کاغذ سنگی اشراق زنجان، کاغذ معدنی خسروی، صبا کاغذ زرین محلات، آیین کاغذ سنگی، پیشگامان صنعت سبز، کاغذ سبز سپاهان، کاغذ سنگی فروردین، شایسته سازان پارس ایرانیان حضور داشتند و هر کدام نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات موجود در این صنعت همچون مباحث مالیاتی، سهمیه محصولات پتروشیمی در بورس کالا و… ارائه نمودند و مقدر گردید، هیات موسس منتخب در خصوص اساسنامه و سازوکار تشکیل این تشکل اقدام نمایند.

همچنین براساس موافقت اعضای حاضر مقدر گردید، هیات موسس منتخب سمت هیات مدیره این انجمن نیز به مدت دو سال مسئولیت اداره و تصمیم گیری های لازم را در اختیار داشه باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه فیلمی از آخرین تکنولوژی تولید کاغذ سنگی که توسط شرکت SUMINO تهیه گردیده بود پخش شدو در خصوص اهمیت کنترل هوشمند ضخامتی که در این تکنولوژی ارائه شده است نکات مهمی مطرح شد.

این خط تولید که تنها خط تولید هوشمند کاغذ سنگی با قیمت مناسب می باشد، با استقبال حاضرین روبه رو گردید.

در انتهای گردهمایی نیز شرکت های ذیل عنوان اعضای هیات موسس و هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان کاغذهای سنگی و مصنوعی انتخاب گردیدند.

  • آذرخش آدلی ایرانیان – با 9 رأی
  • آیین کاغذ سنگی – با 9 رأی
  • کاغذ سنگی فروردین – با 7 رأی
  • صبا کاغذ محلات – با 6 رأی
  • کاغذ معدنی خسروی – با 5 رأی

دو شرکت دیگر نیز به عنوان علی البدل انتخاب شدند:

  • کاغذ سبز سپاهان – با 4 رأی
  • صبا کاغذ محلات – با 4 رأی
خانهخدمات سوالاتتماسارتباط