ساک دستی کاغذ سنگی

ساک دستی کاغذ سنگی

ساک دستی کاغذ سنگی از جمله محصولات پرکاربردی هست که شرکت ها و فروشگاه های متعددی از آن استفاده می کنند که با توجه به نیاز و اندازه کالاهای خود می توانند در سایزهای مختلف و با طرح های گوناگون با برند شرکت یا فروشگاهشان برای بهره برداری آن را به چاپ برسانند.

روزانه تعداد زیادی از افراد به خرید می روند و بازارها با تعداد زیادی از خریداران مختلف با کالاهای مورد نیازشان مواجه می گردند، این همه کالا و محصولات نیاز به یک کیسه یا ساک برای نگهداری در موارد مختلف مصرف دارند.

با وجود کیسه های پلاستیکی با خطر نابودی محیط زیست مواجه هستیم زیرا این کیسه ها یک بار مصرف بوده و باعث به وجود آمدن زباله های بیشتری در محیط می شوند.

اما یک راه حل ساده برای حل این مشکلات وجود دارد آن هم استفاده از کیسه های چند بار مصرف با جنس کاغذ سنگی که در تولید آن به طبیعت و موجودات آسیب رسانی ندارد و همچنین قابلیت برگشت پذیری را دارد.

shopping-bag-13

مقایسه انواع ساک دستی

در حال حاضر 3 نوع ساک دستی در بازار وجود دارد که در ادامه به معایب و مزایای آنها می پردازیم:

پارچه ای: عمدتأ Non woven bag نامیده می شوند و قابلیت چاپ مناسبی ندارند.

پلاستیکی: از مواد پلیمری استفاده می شود که به محیط زیست آسیب می رساند.

کاغذی: باعث قطع درختان می شود و همچنین برای مقاوم شدن باید آن را سلفون کرد که مقرون به صرفه نمی باشد.

خاتم چی
اشهدی

علت استفاده از کاغذ سنگی در تولید ساک های دستی

با توجه به موارد بالا و مشکلاتی که استفاده از کاغذ و مواد پلاستیکی برای محیط زیست ایجاد می کند، اخیرأ بسیاری از افراد برای تولید ساک دستی، با استفاده از کاغذ سنگی روی آورده اند.

به دلیل اینکه:

برای تولید ساک دستی کاغذ سنگی دیگر نیاز به قطع درختان و مصرف آب نیست.

همچنین قابل بازیافت بدون نیاز به آب می باشد.

به خاطر ضد آب بودن دیگر نیاز به استفاده از سلفون ندارد.

قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی را دارد.

قابلیت بازگشت پذیری سریع و کامل به طبیعت را دارد پس هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رساند.

می توان به جای هزینه چسب از دوخت التراسونیک برای کاغذ سنگی استفاده کرد.

ساک دستی
ساک فروشگاهی
کاغذ سنگی

فکرش را بکنید خودتان به عنوان یک شرکت کننده در نمایشگاه، همایش و یا حضور مهمانانتان در جلسات متعدد که برگزار می کنید، تعداد زیادی برگه های تبلیغاتی، بروشور، کتاب، دفتر و… دریافت کرده اید.

اما همین موارد ذکر شده فرصت بسیار خوبی است تا بتوانید ساک های تبلیغاتی بادوام خود را در مراسم ها ارائه دهید. زیرا با یک حرکت می توانید برند خود را ماندگار نمایید.

شخص تحویل گیرنده علاوه بر این که لوگوی شما را در دست دارد از طرفی به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی به همراه دارد، عملأ شخصیت مثبتی از خود را در این ساک ها نشان می دهید چرا که برخورد اولیه تان با مشتری، در قالب کسی بوده که به او در حمل وسایلش کمک کرده اید.

خانهخدمات سوالاتتماسارتباط