پاکت کاغذ سنگی

پاکت کاغذ سنگی

استفاده از پاکت کاغذ سنگی به دلیل فرآیند آن دارای مقاومت بالا، ضد آب و پارگی می باشد و چاپ و طرح شرکت یا سازمان شما را ماندگارتر می کند. به همین دلیل با انتخاب این نوع پاکت به هدفتان نزدیک تر خواهید شد.

همچنین بعد از چند بار جابجایی هیچ اتفاقی برای کاغذ و طراحی شما ایجاد نمی شود زیرا پاکت های کاغذ سنگی چند بار مصرف می باشند و بعد از هر جابجایی می توانید آن را بدون اینکه آسیبی به کاغذ یا چاپ آن بیافتد شستشو دهید.

از طرف دیگر، این کاربرد می تواند برای انواع پاکت های رادیولوژی و MRI نیز بسیار مناسب باشد.

به دلیل رجوع افراد به بیمارستان ها و مراکز درمانی بعد از هر بار مراجعه می توانند آن را ضدعفونی کنند و از طرفی کاغذ سنگی قابلیت برگشت پذیری به طبیعت را دارد که می تواند کمک بسیار بزرگی برای حفظ محیط زیست باشد.

پاکت کاغذ سنگی

ضخامت های انواع پاکت کاغذ سنگی

ضخامت مختلف پاکت می بایست با نوع کسب و کار شما انتخاب شود. به طور معمول از ضخامت های 130 الی 220 میکرون و در بعضی موارد 250 میکرون در سایزهای متفاوت به صورت بدون دکمه، دکمه دار و چاپ تک رنگ یا چهار رنگ (چند رنگ) قابل ارائه به بازار می باشد.

دکتر خرمی
اتوگالری سجاد
گالری اتومبیل مهان
دکتر رباب فرحناد
اتوگالری 911
امین گشت کیش

توضیح مختصر

پاکت نامه نشان دهنده احترامی است که شما برای طرف مقابل قائل هستید و این موضوع زمانی ارزش بیشتری دارد که در سازمان های اداری مورد استفاده قرار گیرد.

که انواع متفاوتی با سایزهای A4 و A5 و ملخی نظیر کارت پستال و کارت های هدیه و… که کاربردهای گوناگونی در سازمان ها، بانک ها، دارالترجمة و حتی پزشکی دارا می باشد.

پس یکی از پرکاربردترین و ارزان ترین روش های ارسال پیام برای مخاطبان که بسیار حائز اهمیت است این نوع پاکت که از سنگ آهک ساخته شده است می باشد.

پاکت به عنوان یک ابزار بازاریابی کم هزینه می باشد که باعث رابطه طولانی مدت شما با مشتریانتان می شود چرا که اطلاعاتی شامل تماس، آدرس، لوگو و شعار تبلیغاتی مربوط به شرکت یا سازمان شما روی آن چاپ شده است.

خانهخدمات سوالاتتماسارتباط