کاغذ پشت چسبدار سنگی

کاغذ پشت چسبدار سنگی

کاغذ پشت چسبدار سنگی یا همان لیبل نوعی تبلیغات است که بر روی آن مشخصات شرکت، برند و نوع کالا با هر عنوان و سایزی چاپ می شود. این محصول از سایزهای بسیار کوچک تا بزرگ تولید می شود و قابل نصب بر روی شیشه مغازه ها که به آن چاپ استیکر و یا لیبل می گویند. کاغذهای پشت چسبدار سنگی مقاومت متفاوتی بر روی بطری های شامپو، مایع ظرفشویی و… دارند.

انواع کاغذ پشت چسبدار سنگی

برخی از کاغذهای پشت چسبدار سنگی متریال خاص دارند مانند برچسب اموال که با کندن آن لیبل تخریب نمی شود. و یا PVC که به لیبل ضدآب معروف هستند و همچنین لیبل های شیشه ای با قابلیت چاپ عالی که بر روی بطری های آب معدنی قرار می گیرند.

استفاده از لیبل ها بر روی بسته بندی محصولات

در دنیای امرزو بیشتر از آن چیز که فکر می کنید به بسته بندی نیاز داریم و هرچیزی را که می خواهیم تهیه کنیم درون جعبه ها، شیشه ها، بطری های پلاستیکی و پوشش های مختلف برای بسته بندی قرار گرفته اند. این بیانگر اینست که دیگر بسته بندی خبری از هویت یک کالا شده است.

با توجه به حجم بالای استفاده از بسته بندی نیاز است که روی کالاها کاغذ پشت چسبدار سنگی یا همان لیبل قرار بگیرد تا بتواند کالا را معرفی کند و یا اینکه بتوان کالا را در انبار به راحتی پیدا کرد. لیبل به جزء معرفی محصول بر روی جعبه، زیبایی آن بسته بندی را نمایش می دهد.

کاغذهای پشت چسبدار سنگی موجود در بازار با ضخامت های مختلف از 40 میکرون تا 150 میکرون عرضه و مصرف می شوند. کاربردی ترین ضخامت 80 میکرون می باشد که در محصولات و بسته بندی های مختلف قابل استفاده است.

توضیح مختصر

شرکت آذرخش صنعت پویا پارس تولیدکننده کاغذ سنگی، اولین و تنها تولیدکننده کاغذ 80 میکرون در کشور است که توانسته با دانش فنی و توانایی خود محصولات جدید و متفاوتی را به بازار معرفی کند که یکی از این محصولات تولید ورق با ضخامت 600 میکرون برای تولید ظروف یکبار مصرف است که از فرمولاسیون جدید و فرآیند پیشرفته که از نظر قیمت و کیفیت با محصولات موجود بازار قابل رقابت می باشد.

محصولات کاغذ سنگی به خاطر ویژگی های خوبی مانند مقاومت در برابر پارگی و ضدآب بودن آن نسبت به کاغذ سلولزی می تواند جایگاه بسیار خوبی در صنعت لیبل به خود اختصاص دهد.

خانهخدمات سوالاتتماسارتباط