تولید انواع پوشه و پاکت دکمه دار برای اولین بار در کشور


شرکت آذرخش صنعت پویا پارس برای اولین بار موفق به تولید انواع پوشه (دادگستری، مدارس، ادارات دولتی و خصوصی)، پاکت پستی و امنیتی از جنس کاغذ سنگ در کشور گردیده است.

همچنین با توجه به مقایسه این محصول با جنس های مشابه در بازار مانند: پوشه مقوایی که از مواد بازیافتی استفاده شده که آسیب بسیار و غیرقابل جبرانی به محیط زیست می رساند که با تمام این آسیب ها این محصول کارایی خیلی کمی دارد و خیلی زود از بین می رود.

پاکت های پستی که از کاغذ سلولزی تولید شده اند، از ایرادات آن ضد آب نبودن این پاکت است که باعث می شود اسنادی که توسط اداره پست ارسال می شوند آسیب ببینند و از بین بروند و یا پاکت های پاپکو با وجود سادگی و غیرقابل چاپ و طراحی ساده که فقط می توان آنها را طلاکوب کرد، بسیار گران هستند.

کاغذ از سنگ با محصولات متنوع با قابلیت چاپ پذیری بالا در رنگ های مختلف و قابلیت دوخت پذیری، ضد آب بودن، مقاومت بالا در برابر پارگی و طول عمر بسیار بالا می تواند جایگزین خوبی برای انواع پوشه، پاکت های پستی و تبلیغاتی در سایزهای A4 و A5 به شکل ملخی، نامه و … باشند و همچنین این محصول را نسبت به محصولات مشابه متمایز می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات سوالاتتماسارتباط