تولید کاغذ پشت چسبدار سنگی برای اولین بار در کشور


صنعت بسته بندی به طور قطع یکی از مهمترین و ارزش آفرین ترین صنعت در تمامی کارخانجات و صنایع تولیدی بزرگ و کوچک کشور می باشد.

علاوه بر این با توجه به افزایش نرخ ارز و مشکلات واردات، زمان و هزینه حمل و نقل همواره به یکی از دغدغه های واحدهای تولیدی تبدیل شده است.

شرکت آذرخش صنعت پویا پارس برای اولین بار موفق به تولید کاغذ پشت چسبدار ضد آب به صورت رول و شیت در ضخامت های مختلف گردیده است.که به مراتب قیمت تمام شده آن نسبت به کالاهای مشابه مقرون به صرفه می باشد، با توجه به تولید این کاغذ از کربنات کلسیم و مواد پلیمری این محصول را متفاوت کرده است.

stickerpaper3
stickerpaper2

از ویژگی های این محصول مقاومت در برابر پارگی، مقاوم در برابر شرایط محیطی و همچنین به دلیل کاهش مصرف مرکب، می توان چاپی بسیار زیبا و جذاب به وجود آورد.

نکته بسیار مهم این محصول ضد آب بودن آن است، که در صنعت لیبل بسیار فراوان است، چون در اکثر لیبل هایی که در ظروف شوینده ها به کار گرفته می شود، ماندگاری لیبل که نمایش و زیبایی یک محصول شوینده است، بسیار مورد توجه تولیدکنندگان است.

کاغذهای سلولزی که برای لیبل استفاده می شوند به خاطر اینکه ضد آب شوند، بعد از چاپ با لمینت سلفون می شوند. این فرآیند نه تنها محصول را ضد آب کامل نمی کند بلکه صنعت و محصول لیبل را گران هم می کند.

sticker paper

شرکت آذرخش صنعت پویا پارس با معرفی این محصول با پکیجی از مزایا، تحول عظیمی را در صنعت لیبل به وجود آورده که با استقبال خیره کننده ای از شرکت ها و چاپخانه ها مواجه گردیده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات سوالاتتماسارتباط